12V 24V 500W 36V DC 15A JYQD_V6.3E2 funkcija demo valdybos sensorless varikliu, variklio valdymo plokštė su heatsink jungtis laidai

€18.44 €14.38

Elektros Įrengimai Ir Reikmenys

sku: w22583

  • Modelio Numeris: JYQD_V6.3E2
  • Sertifikavimo: CE
  • Kilmės: Žemyninė Kinija
  • Maitinimo šaltinis: DC
  • Variklio Tipas: Nuolatinės SROVĖS Variklis

Žymos: variklis: 500w dc12v, nuolatinės srovės variklis 12500rpm 12v, transformatorius 24v 12v 500w, 24v 355w valdytojas, 24v 15v žingsnis 500w, keitiklis dc ac 500w, 24v dc 1500w variklio, 24v 250w variklis, 5v dc female jungtis, elektrinis gręžtuvas 500w 12v

MB ---- variklių etapo B

MA ----variklių etapas

12V-36V

PWM dažnis:1-20KHZ; darbo ciklas 0-100%

6. Į "Signalas" terminalo dėl JYQD-V6.3E2 vairuotojo lenta yra variklio greitį impulso išėjimo signalas (push-pull išvestis), o maksimali išėjimo srovė yra mažesnė nei 5mA.

1.Kontrolės uostas

Analoginis įtampa greičio reguliavimas

VCC----DC +

3. Naudoti ekranuotus laidus, jei vairuotojai valdyba turi daugiau nei 50 cm atstumu nuo variklio, kitaip jis gali sukelti nenormali vairavimo, turinčių įtakos įprastam naudojimui.

5V -----Vairuotojas valdybos vidaus išėjimo įtampa

15A

TAIP

VR ----Greičio kontrolės uosto.Analoginės įtampos linijinio greičio reguliavimas 0.1 v -5V, įėjimo varža yra 20K Omų ,susisiekti su GND, kai įvesties PWM greičio reguliavimas, PWM dažnis:1-20KHZ; darbo ciklas 0-100%

JYQD-V6.3E2

Tęsinys.darbinė srovė

4. Prašome atkreipti dėmesį, kad JYQD-V6.3E2 vairuotojo lenta, neturi stabdžių ir atbulinės eigos prijungimo ir ryšio apsauga, ji bus visam laikui sugadinti vairuotojo lenta, jei, atvirkštinis poliškumas ryšį.

3. JYQD-V6.3E2 vairuotojo lenta yra plikas valdyba, be būsto ir heatsink.Jeigu elektros variklio žemiau 60W ,tai nereikia pridėti heatsink, tik reikia užtikrinti normalią ventiliaciją ir gerai izoliacija.Jeigu elektros variklio daugiau nei 100W, tai turi pridėti heatsink kaip paveikslėlyje žemiau.

5. Į 5V išėjimo uosto vairuotojo valdybos draudžiama prijungti išorinį įrenginį.Ji taikoma tik išoriniu potenciometru ir pereiti valdyba greičio reguliavimas ir atstatymas.

Greitis impulso signalo išėjimas

0-5V

GND—Naudoti Ratai valdybos vidaus kontrolės

Darbinė įtampa

Pastaba!!!

Veikimo temp.

2. Šis vairuotojas valdybos naudojamas 3-etapas brushless sensorless varikliu, bet ne kostiumas už visus 3-etapas brushless sensorless varikliai tiesiogiai.Jei vairavimo poveikis nėra gerai (pvz., pradedant drebėjimas, atbulinės eigos, variklio noload darbinė srovė yra per didelis, greitis yra ne stabili, efektyvumas yra mažas, ir negali pradėti-su apkrova.) Klientai gali reguliuoti varža ir talpa vairuotojo lenta, atsižvelgiant į faktinę situaciją, siekiant užtikrinti geriausią vairavimo poveikį (žr. priedą, kaip tai padaryti koregavimo)

Pajungimo schema:

MC---- variklių etapo C

PWM greičio kontrolės

Modelio numeris

2. Maitinimo prievadas

Jei norite masė užsakymą, prašome susisiekti su manimi internetu arba siųskite el. paštas : [email protected]

1. Patvirtinkite, kad įtampos ir galios parametrų variklio neviršyti vairuotojo lenta, kaip nurodyta.

15A

JYQD-V6.3E2 brushless DC motor driver valdyba

Signalo ---- Autotransporto greitis impulso signalo išvesties prievadą, 5V impulso signalą.

Max srovė

Taikymo gairių:

Ne piešimo:

5. Atkreipkite dėmesį į izoliacijos tarp vairuotojo MOSFET ir heatsink ar montavimo plokštė.

Z/F---- Rotacijos krypties valdymo uostų.Prijunkite "5V" aukšto lygio, arba ne, prisijungimas į Priekį kryptimi, prisijunkite 0 V žemo lygio arba prisijungti prie GND yra priešinga kryptimi.

4.Kontrolės uosto atstumas: 2.54 mm,Galia uosto atstumas:3.96 mm

Už sensorless BLDC variklis

TAIP

-20—85℃

GND----DC-

O. V / L. V apsaugos

Klientų Atsiliepimai

Remiantis 0 Atsiliepimai Parašyti atsiliepimą

Parašyti atsiliepimą

Reitingas